Web sitemizde vermiş
olduğunuz siparişlerinizi 7 gün içerisinde PERDEMANIA Müşteri
Hizmetleri’ni arayıp gerekli bilgileri aldıktan sonra iadesini
yapabilirsiniz.
İade etmek
istediğiniz siparişlerinizin, size gönderilen şekliyle, ürün,
fatura, ürün kutusu, ürün ambalaj ve diğer tüm materyallerin
eksiksiz olarak size bildirilen adrese anlaşmalı olduğumuz kargo
şirketiyle gönderilmesi gerekmektedir.
"Mesafeli
Satış Sözleşmesi Uygulaması Hakkındaki Yönetmelik Madde 15’e göre
tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde
değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen
mallarda tüketici cayma hakkını kullanamaz."
FIRSATMANİA kampanya ürünleri
promosyonel perde grubundadır ve Ek Perdemania Garantisi kapsamı
dışındadır. İade ve değişim yapılmamaktadır.
İade gönderimi
sırasında kargo firmasından veya iade işlemini gerçekleştiren
müşteriden kaynaklanan sebeplerle ürün ve ürünün materyallerinde
meydana gelen bozulma ya da benzeri değer kaybettirici her türlü
durumun sorumluluğu iade işlemi gerçekleştiren müşteriye aittir.
PERDEMANIA Müşteri
Hizmetleri’nin onayı olmayan iade işleminizde; iadeniz kabul
edilmeyecek ve gönderiniz teslim alınmayacaktır.
İade Edilen
Ürünün Parasının Ne Zaman ve Nasıl Geri Alınacağı Hakkında;
Eksik gelen ürünlerde geri ödeme işlemi yapılamaz.
Gönderdiğiniz ürün/ürünler, firmaya eksiksiz olarak ulaştığında perdemania.com.tr tarafından iade işleminin onaylanırsa 7 iş günü içinde "ürün bedeli" tarafınıza geri ödenecektir.
Ödeme şeklini nasıl yaptıysanız iadeniz ona göre gerçekleşir.
Ödemenizi "Kredi Kartı" ile yaptıysanız; ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.
Ürünü iade ederken kargo ücreti ödemezsiniz.
TAŞIMA SIRASINDA
HASAR GÖRMÜŞ ÜRÜNLER
Taşıma sırasında
hasar görmüş ürünü tespit etmek için;
Kapınıza gelen kargo
yetkilisinin yanında ürün ambalajını açarak bir hata veya tahribat
olup olmadığını kontrol ediniz ve faturası ile karşılaştırınız.
Sorun gördüğünüz takdirde kargo görevlisinin yardımı ile tutacağınız
tutanak ile sorunu belirterek ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz.
Kargodan ve
firmamızdan kaynaklı sorunlarda ürününüz yenisi ile kargo bedeli
ödemeden değiştirilmektedir.
|