Perde Mania

Danışma Hattımız: 0(532)235-7518

     

0

Perde  >  Garanti Koşulları

GARANTİ KOŞULLARI

 


PERDEMANIA olarak biz ürünlerimizin kalitesine güveniyoruz ve ürünlerimizde hata çıkması halinde yasal garanti yanında ilgili ürünlere göre değişen ek PERDEMANIA garantisi sunuyoruz.



Ek “PERDEMANIA Garantisi”, PERDEMANIA alışveriş mağazasından almış olduğunuz üründe, garanti süresi kapsamında ve garanti şartlarına uygun davranmak şartıyla, malzeme veya işçilik hataları belirlendiği takdirde devreye girer. Bu durumda, herhangi bir ek ödeme yapmanıza gerek kalmadan ürününüz tamir edilir veya yenisi ile değiştirilir.



GENEL KOŞULLAR

PERDEMANIA garanti şartları ve verilen ek garantiler T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’nce belirlenen garanti şartlarına ilave olarak sunulmuş olup hiçbir şekilde yasalardan doğan tüketici haklarını etkilemez. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.



GARANTİ KOŞULLARINDAN YARARLANMAK İÇİN DİKKAT EDİLECEK KURALLAR:

1.PERDEMANIA, ürünlerin normal kullanım şartlarında, zaman içerisinde doğal olarak yıpranacağını dikkate alarak bu garantiyi verir. Garantinin geçerli olması için ürünün montaj kılavuzuna uygun şekilde monte edilmesi gerekmektedir.

2.Ürünün kullanım kılavuzunda yer alan koşullara aykırı ve olağan dışı kullanılmasından ve kullanım hatalarından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

3.Garanti süresi; ürünlerin teslim tarihi olan fatura tarihinden itibaren başlar. Garanti belgesi faturanın arkasında yer almaktadır. Ürünün garanti kapsamında tamir edilmesi için fatura arkasında verilen garanti belgesinin orijinalinin ibraz edilmesi gerekmektedir. Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturaların ve garanti belgelerinin kopyaları veya fotokopileri garanti belgesi yerine geçmez.

4.Garanti koşulları kapsamında değişim yapılacak ürünün halen PERDEMANIA ürün gamında yer almaması durumunda, PERDEMANIA mağazasının tespit edeceği muadil bir ürün ile değiştirme yapılır.

5.PERDEMANIA,mağazasında satılan ürünlerin tamamını veya bir bölümünü piyasadan kaldırma ve/veya tekrar piyasaya sürme hakkını saklı tutar.

6.Kampanya kapsamında satın alınan ürünler, garanti kapsamı dışındadır.

7.PERDEMANIA Müşteri Hizmetleri’ne yazılı ya da şahsi başvuru yaparak garantiden yararlanabilirsiniz.

8.Garanti koşulları ilgili kanun, yönetmelik ve ekonomik ömre göre belirlenmiştir. Garantiden yararlanabilmek için tek yapmanız gereken; faturanızın arkasındaki garanti belgesinin orijinalini saklamak, ürün bakım önerilerine dikkat etmek ve satın aldığınız ürünleri denetlememize izin vermektir.



MONTAJ KULLANIM VE BAKIM TALİMATLARI

Garantiden yararlanabilmek için paketlerde yer alan montaj kullanım ve bakım talimatlarına uyulması zorunludur.



BİZE NASIL ULAŞACAKSINIZ?

info@perdemania.com.tr e-mail adresinden veya telefon ile PERDEMANIA Müşteri Hizmetleri birimine başvurunuz.

İletişim bilgilerine iletişim sayfasından ulaşabilirsiniz.



LÜTFEN DİKKAT!

Yasal garanti süresine ek olarak verilen PERDEMANIA garantisi hiçbir surette bedel iadesini içermemektedir. Müşteri’nin PERDEMANIA garantisi kapsamında bedel iadesini talep etmek hak ve yetkisi bulunmamaktadır.

BİLİYOR MUYDUNUZ?

Sosyal Medyada Takip Edin


Perdemania olarak, perde satın alırken kumaşa dokunmanın önemini çok iyi biliyoruz.

Danışma hattımızı arayarak tüm perde türleri için ücretsiz kumaş talep edebilirsiniz.